دانلود و نقد بازی ها

بازی Sniper Elite V2 در ادامه‌ی نسخه یک این بازی ساخته شده است . این بازی برای اولین بازی در سال ۲۰۰۵ روانه ی دنیای گیم شد و به جرات می توان گفت یکی از بهترین بازی مرتبط با جنگ جهانی دوم است . گیم پلی بازی همانند سایر بازی های تیراندازی مثل COD نیست ، در این بازی می بایست با مهارت، صبر و حیله برای رسیدن به ماموریت اقدام کنید تا شناسایی نشوید . شاید در اولین نگاه ، کار صبر و مخفی شدن ، سخت و کسل کننده به نظر برسد ولی با محیط های زیبای این بازی ، این کار لذت بخش خواهد بود . بازی در برلین در حال جریان است جایی که نبرد آلمان و روسیه به حد نهایی خود رسیده است . با استفاده از یک مینی نقشه ، می توانید مکان دقیق دشمنان خود را مشاهده کنید تا برای یافتن یک مکان ایده آل برای مخفی شدن اقدام کنید . تمام پارامترها نظیر فاصله ، راه دید ، قسمت نشانه گیری شده ، اسلحه و … در موفقیت شما دخیل هستند . این بازی برای سه پلتفرم PC ، PS3 و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده است. شما هم اکنون می توانید نسخه PC این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وب www.sanwares.loxblog.com دریافت نمایید. .برای دانلود دیدن تصاویری از این بازی به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


 حجم:32m

رمز فاین زیپ:abel00

برای دانلود این بازی محیج و جالب و زیبا(اینـــجــــــــــا)کلیک کنید.

متشکرم از تمامی دوستانی که در وب نظرات خود را بیان میکنند...

درزمن نکته ای برای دوستانی که به این بازی علاقه مند هستند:

در این بازی سه نمونه از پرندگان حذف شدند ولی یک نمونه به آنها اضافه شده است،

1_پرنده ای که قالبلیت گزاشتن تخم های بمبی را داشته حذف شده است

2_پرنده ای که قابلیت برگشتن به عقب را داشته حذف شده است

3_پرنده ی جدیدی که قابلیت باد شدن را داشته است در این نسخه حذف شده است

اما دوستان پرنده ای که در این نسخه به این بازی اضافه شده است،میتواند خود را به هر مکانی که زد آن مکان را یخی کرده و سپس منفجر شود...



           

اگر از علاقمندان به موتورسواری و مخصوصاً مسابقه و مانور دادن با موتورهای پرشی هستید می توانید بازی هیجان انگیز Nuclear Bike را امتحان کنید. بازی دارای مراحل کوتاه و متنوعی است که با پیشرفت در مراحل و رفتن به مراحل بالاتر، سخت تر می شود و نیازمند دقت و تمرکز زیادی می باشد. نحوه اجرای بازی آسان بوده ونیاز به مهارت و یادگیری خاصی برای اجرای آن نیست و تنها با چهار کلید جهت نما قادر به کنترل موتور خود هستید. امکان انجام حرکات نمایشی مانند زدن تک چرخ و ... از نقاط قوت بازی است.شما این بازی فوق العاده را می توانید ازسایت sanwares.loxblog.com دانلود کنید برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


 

بازي جذاب Counter-Strike Source Update 2012 يکي از بهترين و جديدترين بازيهاي شبکه هست که نيازي به توضيح ندارد! آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال 2011 عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سالها مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از 1.5 میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life ساخته و پردازش شده است.



ادامه مطلب ...


 

 

امروز برای شما یک بازی زیبا رو قرار دادم که لذت ببرید

توضیحات:بازی Bomberic 2 یک بازی معمایی و ماجراجویانه و در سبک بازی هایی مثل Bomberman است که قهرمان بازی یک پسربچه جوان است که شما به جای آن بازی خواهید نمود. بازی مراحل متعددی دارد که در هر مرحله از شما تعدادی کلید خواسته می شود و باید آن کلید ها را که معمولاً درون صندوقچه ها هستند پیدا کنید تا بتوانید به مرحله بعد بروید. البته موجودات موزی زیادی در بازی وجود دارند که به شما آسیب می رسانند و باید از دست آن ها فرار کنید. شما در طول بازی کارهایی مختلفی از قبیل منفجر کردن دیوارها، از بین بردن انگل ها و موجودات عجیب و ... را انجام خواهید داد برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
جمعه 11 فروردين 1391برچسب:نینجای میوه ای , اکشن ,دانلود,, :: 19:44
رضا
دانلود Rayman:Origins - بازی ریمن، ریشه ها

Rayman Origins به خاطر اینكه یك بازی 2D به شكل Side-Scroller است، هیچ گاه سعی نمی كند که یك عنوان Old School باشد، چون نمی خواهد یك عنوان قدیمی باشد. از طرفی می توان این بازی را یك عنوان Old School نامید، چون یك بازی سخت است. منظور ما سختی مثل Demon's Souls نیست، ولی با این حال بازی جهنمی برای شما خواهد بود! شما در Rayman Origins خواهید مرد و اتفاقاً زیاد هم خواهید مرد، ولی با این موضوع كنار خواهید آمد، چون طراحی بازی خیلی دقیق بوده و پیچیدگی آن بسیار لذت بخش است. Rayman پس از كنار گذاشتن Rabbidها به قلمرو پلتفرمینگ ها بازمی گردد و اینبار با دوست Co-Op خود در ماجرایی واقع در دل یك طراحی نقاشی مانند قرار می گیرد.



ادامه مطلب ...


 

داستان این بازی در مورد تبدیل شدن یک روز عادی به یک روز وحشتناک و پراز زامبی است ! با استفاده از انواع سلاح ها و دفاع از موقعیت خود ، می بایست در یک محیط خصومت آمیز تمام زامبی هایی را که قصد نزدیک شدن به شما را دارند از بین ببرید و جان خود را نجات بدهید . این بازی به گونه ای اعتیاد آور است و شخصیت های آن با رنگ بندی های گرم و خنده دار طراحی شده اند تا از این بازی خسته نشوید .



ادامه مطلب ...


iStunt 2 یکی از محبوب ترین بازی های اسکی می باشد که هم اکنون نسخه ی جدید آن از سایت آریا دانلود قابل دریافت می باشد . در این بازی می بایست با اسکی موانع بازی را پشت سربگذارید و با پرش و انجام حرکات نمایشی امتیاز کسب کنید . این بازی با کیفیت HD برای گوشی های آندروید (نسخه ۱٫۶ و بالا) عرضه شده است .

که مینتوانید از سایت sanwares.loxblog.com دانلود کنید



ادامه مطلب ...


دانلود Major League Baseball 2K12 - بازی مسابقات لیگ بیسبال 2012

اگر از علاقه مندان به ورزش بیسبال باشید، حتماً می دانید که پرتاب کردن توپ در این ورزش کار آسانی نیست. جدا از این مسئله که چه کسی توپ را پرتاب می کند، مهارت داشتن در این امر نیز بسیار مهم است. 2K Sports با پی بردن به این مهم، تمام تمرکز را روی این موضوع گذاشته که پرتاب توپ در بازی Major League Baseball 2K12 بسیار بهتر از نسخه های قبلی از کار دربیاید. 2K Sports تغییرات زیادی را در این بازی ایجاد کرده که همه آن ها باعث شده اند تا نحوه پرتاب توپ در این بازی بهتر از سایر نسخه ها شود.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 23:30
رضا
دانلود Mass Effect 3 - بازی آشوب کهکشانی 3

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, :: 23:21
رضا
دانلود Alan Wake - بازی آلن ویک

Alan Wake نام عنوانی است که شرکت Remedy آن را ساخته است و استادیوی بازی مایکروسافت آن را منتشر کرده است. Alan Wake یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان بازی است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند ... پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند ... ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .



ادامه مطلب ...


           
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 17:26
رضا
دانلود Syndicate - بازی سندیکا

اگر در چند سال اخیر اخبار بازی ها را دنبال کرده باشید، قطعا از ریبوت های متعددی که خیلی هم باب شده با خبر هستید. Syndicate یکی دیگر از این ریبوت هاست. قدمت این سری به قبل از سال ۲۰۰۰ برمی گردد، به سال ۱۹۹۳ که استودیو Bullfrog اولین نسخه از آن را منتشر کرد و به عنوان یکی از زیباترین و بهترین بازیهای آن زمان شناخته می شد. دنیای Syndicate در آینده ای نزدیک جریان دارد، جایی که سازمان ها و سندیکا های مختلفی بر سر قدرت می جنگند. هر سازمان یک سری نیروهای خبره دارد که با گذاشتن چیپ ها و قطعات الکترونیکی، قابلیت های آن ها را ارتقا می دهد. در واقع Syndicate یکی از اولین بازیهایی بود که به سایبورگ ها و انسان های ماشینی می پرداخت. این بازی که یک عنوان در سبک شوتر استراتژیک در نمای ایزومتریک بود، اکنون و بعد از ۱۹ سال به عنوان یک شوتر اول شخص بازگشته است.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 17:7
رضا
دانلود Angry Birds Seasons v2.2.0 - بازی پرندگان خشمگین فصول
(90/11/3) تغییرات:

نسخه ی جدید (سال اژدها) بر روی سایت قرار گرفت!

به دنیای پرماجرای

بازی

پرندگان خشمگین بروید!


 

بازی

Angry Birds Seasons

یا پرندگان خشمگین فصول، بازی مخصوصی از سری باز های پرندگان خشمگین می باشد که شامل قسمت های هیجان انگیزی برای مناسبت ها و جشن های ویژه می باشد. قسمت های مختلف این بازی به روز هالووین، کریسمس، روز ولنتاین، روز St.Patrick، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها اختصاص داده شده و مراحل چالش برانگیزی را برای شما فراهم می کند. این مراحل جذاب به شما انگیزه ی بیشتری برای کشتن خوک های نفرت انگیز و بدست آوردن تخم مرغ طلایی، می دهد.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 14:6
رضا

 

مشاهده در قالب PDFچاپفرستادن به ایمیل
03 Nov 1390
by Administrator

http://upload.gamenews.ir/images/alanwakest.jpg

Remedy اعلام کرد که نسخه PC بازی Alan Wake در ماه فبریه روی شبکه Steam قرار می گیرد.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 20:21
رضا

در این لیست ۱۰ بازی که بالاترین رتبه را دارند به شرح زیر عنوان شده است:

۱.بتمن: شهر آرخام (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۲.صفحه ۲ (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC, Mac).

۳.کتیبه سالمند (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۴.شمشیر به طرف بالا (Wii).

۵.فریب دریک (PS۳).

۶.چرخ دنده.های جنگ ۳ (Xbox ۳۶۰).

۷.انقلاب بشر (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۸.سایه سر در گم (Xbox ۳۶۰, PS۳).

۹.دماغ ال. ای (Xbox ۳۶۰, PS۳, PC).

۱۰.فضای مرده ۲ (Xbox ۳۶۰, PS۳).

برای دانلود نسخه قابل چاب به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


           
شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 20:8
رضا
دانلود Midnight Mansion HD v1.0.0 - بازی عبور از قصر در نیمه شب

در بازی سرگرم کننده Midnight Mansion HD شما به عنوان پسر جوانی به نام جک مالون بازی خواهید کرد که باید 11 قلعه را فتح کند. البته فتح کردن این قلعه ها اصلاً کار آسانی نیست زیرا تله ها، موانع، هیولاها و اسرارهای مختلفی وجود دارد که شما باید همه ی آن ها را پشت سر گذاشته و به مقصد برسید. در طی این بازی شما با درهای رنگی بیشماری روبرو می شوید که عبور از آن ها مسلتزم داشتن کلید می باشد و این کلیدها معمولاً در نقاط صعب العبوری بازی پنهان شده اند و شما باید با دقت آن ها را بیابید. ضمناً در هر مرحله یک نقشه کلی پنهان است که با پیدا کردن نقشه می‌ توانید راه درست را انتخاب کنید. این بازی دارای گرافیک دو بعدی است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 15:17
رضا

 

Alan Wake (نبرد با تاریکی) یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان عمیق و درگیرکننده اش است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند … پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند … ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .

 

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box با حجم ۳٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد |

| آپدیت ورژن ۱٫۰۱٫۱۶٫۳۲۹۲ به پست اضافه شد |

 

Alan Wake cover دانلود بازي Alan Wake براي PC

 

 



ادامه مطلب ...


دانلود ?Where's My Water - بازی موبایل آب من کجاست؟

(90/11/18) تغییرات:

اضافه شدن نسخه 1.3.6 برای اندرویید و آی او اس

بازی ?Where's My Water یک بازی سرگرم کننده از مجموعه بازی های شرکت بزرگ والت دیزنی است و داستان یک تمساح است که به همراه دیگر دوستان تمساح خود در زیر شهری زندگی می کند اما تمساح ما بر خلاف دیگر دوستانش ویژگی های زیادی از انسان ها را در خود دارد که یکی از آن ها پاکیزگی و حمام کردن است. اکنون شما باید آب پاکیزه و بدون هیچ آلودگی را از طریق لوله های شکسته در زیر زمبن به لوله ای که به حمام تمساح ما وصل می شود برسانید و در این راه می توانید جوایز زیادی را دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 14:7
رضا
دانلود PipeRoll - بازی موبایل اتصال لوله ها

اتصالات لوله ها را با نهایت سرعت و دقت طوری به هم بچسبانید که موقعیت صحیح آن ها باعث انتقال بدون نشت آب و بقیه مایعات از منابع به ساختمان ها شود. این کار را می توانید در بیش از ۱۰۰ سطح و در ۴ نوع مختلف از مایعات انجام دهید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 14:3
رضا

 دانلود Worms Crazy Golf v1.0.0.456 - بازی گلف کرم ها

Worms Crazy Golf یکی دیگر از بازی های جالب و خنده دار سری بازی های Worms می باشد. در این بازی اعتیاد آور و سرگرم کننده که دارای محیط کارتونی زیبا و جذابی نیز می باشد، کرم ها باید با چوب گلف خود به مقابله با یکدیگر بپردازند. شما نیز اگر از علاقمندان به بازی گلف هستید می توانید در زمین های بازی با کرم ها مدت ها سرگرم باشید. این بار کرم ها تصمیم می گیرند تا در باشگاه های گلف به تفریح و نزاع بپردازند! در بازی Worms Crazy Golf سه فیلد مشخص موجود است که هر کدام دارای ۱۸ زیر شاخه است. تعقیب توپ در یک زمین دو بعدی به نظر آسان می رسد! اما فراموش نکنید وجود کلمه Crazy به این معنا هست که شما هیج شانسی ندارید و در حقیقت در این بازی شانس دخیل نیست!



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:25
رضا

 دانلود Sonic the Hedgehog 4 Episode 1 v1.0r9 - بازی سونیک خارپشت

بازی Sonic the Hedgehog می تواند برای طرفداران بازی های زیبای سونیک کمپانی SEGA، بسیار جذاب باشد. ویژگی های گیم پلی از جمله چرخش ها و حمله های کاراکتر بازی در این نسخه از بازی بسیار بهبود یافته است. دکتر اگمن دشمن همیشگی سونیک بازگشته است و این بار با ماشین های پیشرفته تر و جدید خود باز هم در پی از بین بردن سونیک می باشد که باید او را در نبردهای مختلفی شکست دهید. چهار مرحله منحصر به فرد در این بازی طراحی شده که بسیار هیجان انگیز می باشند. گرافیک قدیمی، جدول رده بندی امتیازات، موزیک پس زمینه آمریکایی و ژاپنی، تجربه  بازی در دنیای زیبا و سرشار از هیجان و ... از ویژگی های این بازی محبوب می باشند. شما می توانید با جمع آوری 7 زمرد سبز رنگ، Super Sonic را فعال کنید.
 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:23
رضا

 دانلود Total War : Shogun 2 - بازی شوگان 2

Total War: Shogun 2 نسخه جدید و بسیار زیبایی از سری بازی های Total War، بازگشته تا دوباره شما را به قلب ژاپن فئودال ببرد و با یک استراتژی همزمان فوق العاده تاکتیکی به صندلی پیچتان کند! گرافیک هنری بازی فوق العاده به نظر می رسد، در بعد فنی هم که Creative Assembly استاد بلامنازع است. گیم پلی هم کافی است مانند ده سال قبل لذت بخش باشد تا همه چیز برای یک تجربه ی لذت بخش آماده شود. بر اساس گفته سازندگان این نسخه از سری بازی های Total War یک انقلاب در مقایسه با نسخه های گذشته به حساب می آید. در سال ۲۰۰۰ زمانی که Shogun: Total War عرضه شد، نمایش تازه ای از سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) را به همه نشان داد و استانداردهای جدیدی را برای این سبک خلق کرد. هم اکنون همان تیم سازنده پس از گذشت چند سال، قصد دارند تا با عرضه Total War: Shogun 2 - Rise of the Samurai دوباره چیزهای جدیدی را عرضه کنند



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:21
رضا

 دانلود Space Pirates and Zombies v1.016 - بازی جنگ های فضایی

Space Pirates and Zombies یکی دیگر از بازی های فضایی و رخ داد نبردهایی در فضا است. شما به عنوان بازیکن سفری هیجان انگیز به فضا خواهید داشت و در زمانی که دزدان دریایی و زامبی ها قصد نابودی همه چیز را دارند، شما باید با استفاده از هوش و قدرت خود با این موجودات شیطانی مقابله و آن ها را نابود کنید. در طول بازی مسیرهای سخت و دشواری پیش روی شما قرار می گیرد و دشمن برای نابودی شما دست به هر کاری می زند حال شما می توانید با کمک سفینه ها و کشتی های فضایی که در اختیارت دارید به مقابله با دشمن بپردازید.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود, :: 19:20
رضا

 دانلود Dirt 3 - بازی مسابقات رالی صحرا 3

(90/11/14) تغییرات:

همراه با آپدیت شماره 1

 

Dirt 3 سومین نسخه از این سری بازی های بسیار زیبا و گرافیکی و پرطرفدار اتومبیل رانی است و از محصولات شرکت بازی سازی معروف Codemasters می باشد که تا پیشتر 2 نسخه از این بازی منتشر شده بود که هر دو نسخه پیشین، هم در نزد منتقدان و هم علاقمندان بازی کنان، فوق العاده موفق بوده اند . شرکت سازنده بازی DiRT 3 در این نسخه تمامی نکاتی که مورد توجه هوادارنش بوده را جمع آوری و آنها را در این نسخه پیاده سازی کرده است و ادعا می کند که این نسخه به مراتب بهترو زیباتر  از نسخه های قبلی خواهد بود.


ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دانلود , :: 19:16
رضا

برای دیدن بازی ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


سلام به مناسبت کریسمس در گوگل عبارت let it snow را تایپ کنید مشاهده می شود

صفحه شما برفی می شود و برای این که برف ها را اب کنید کلیک چپ موس را فشار دهید

و موس را حرکت دهید

گوگل برفی 2

به این سایت مراجعه کنید می توانید میزان بارش برف را زیاد و کم کنید که از سیستم بالای

با هال تر است

سایت

http://ie.microsoft.com/testdrive/performance/letitsnow/

نظر یادتون نره



           

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Word 2007

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Word 2007

مایکروسافت ورد (Microsoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است. در ۱۹۸۳ اولین انتشار ورد تحت نام Multi - Tool برای سیستم‌های Xenix و سپس برای کامپیوترهای شخصی IBM برای اجرا در محیط سیستم‌عامل DOS منتشر شد.
 

اولین نسخه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل گرافیکی در سال ۱۹۸۴ برای کامپیوتر اپل مکینتاش منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و OS/2 و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال ۱۹۸۹ این برنامه به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.
ورد ۲۰۰۷ قسمتی از مجموعهٔ Microsoft Office 2007 برای سیستم‌عامل ویندوز است. این نسخه شامل تغییرات زیادی می‌باشد. شامل یک فرمت فایل XML-based جدید، طراحی مجدد ظاهر برنامه، یکپارچگی فرمول ویرایش، مدیریت فهرست کتب و پشتیبانی از اسناد ساخته شده می‌باشد.
 

مشخصات

ناشر: اندیش پخش سبز
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 374
زبان: Persian
حجم فایل: 16.8 مگابایت
تاریخ انتشار: 14:20 - 90/4/31
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Excel 2007

اکسل شامل صفحات گسترده‌ای است که اطلاعات آن به صورت عددی و حروفی تقسیم‌بندی، سازمان‌بندی و مرتب شده‌اند. از اکسل علاوه بر سازماندهی داده‌ها، برای نگهداری و پردازش داده‌ها و رسم چارت (نمودار) نیز استفاده می‌شود. اگرچه متخصصین ریاضی و حسابداری از برنامه‌های دیگری استفاده می‌کنند و اکسل برای آن ها بسیار ضعیف است، اکسل بیشتر برای کارهای آماری، مالی و حسابداری عمومی و افراد عادی (کاربران خانگی) و برای ایجاد کاربرگ، سند، فاکتور، رسم نمودار و محسابات مالی و آماری و ریاضی از اکسل استفاده می‌شود. در واقع اکسل ماشین حسابی است با قابلیت‌های بالا. برای مثال اگر بخواهید حساب‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه‌ی مالی خود را بنویسید، از اکسل استفاده می‌کنید. 



 

مشخصات

ناشر: اندیش پخش سبز
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 252
زبان: Persian
حجم فایل: 9.34 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:25 - 90/5/4
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار PowerPoint 2007

 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار PowerPoint 2007

یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود.
برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند.
همچنین به کارگیری اسلایدهای آموزشی پاورپوینت از آنجایی که با بازگو کردن مفاهیم به زبان ساده دنبال می شود تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروههای اجتماعی و عموم کاربران اینترنتی را تحت پوشش قرار می دهد.

مشخصات

ناشر: اندیش پخش سبز
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 180
زبان: Persian
حجم فایل: 20.4 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:20 - 90/5/3
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

دانلود کتاب راهنمای ویندوز 7

 

دانلود کتاب راهنمای ویندوز 7

ویندوز ۷ آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.
آیتم‌های اضافه شده به کنترل پنل شامل: ClearType ،Display Color Calibration Wizard،Gadgets Recovery ،Troubleshooting ،Workspaces Center ،Location and Other Sensors ،Credential Manager ،Biometric Devices ،System Icons و Display می‌باشد. نام Windows Security Center به Windows Action Center تغییر یافته ‌است.
از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.



 

مشخصات

فرمت کتاب: PDF
زبان: Persian
حجم فایل: 2.67 مگابایت
تاریخ انتشار: 08:00 - 90/4/21
امتیاز:
 

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com


 

با این نرم افزار XBOX Emulator 0.34 میتوانید بازی های  کنسول محبوب XBOX را برروی کامپیوتر نیز اجرا کنید ،تمام سی دی های کنسول xbox با این نرم افزار قابل اجرا می باشد .

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید …

 

 

 

 دانلود با لینک مستقیم  |  ۲٫۸ مگابایت

 پسورد فایل : ندارد

روش کار: ابتدا سی دی یا دی وی دی بازی های xbox را درون کامپیوتر گذاشته نرم افزار را اجرا کنید

سپس بازی را اجرا کنید



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
موضوعات
 
 
 
سیستم جامع افزایش بازدید پردیس باکس